.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همايش رهروان شهداي كردستان در انزلی

سومين همايش رهروان شهداي كردستان با حضور بسيجيان، جانبازان و آزادگان استانهاي كردستان، گيلان، مازندران و گلستان روز جمعه در مجتمع فرهنگيان دهكده ساحلي بندرانزلي برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، دراين همايش استانداركردستان، فرمانده و قائم مقام سپاه در كردستان، جمعي از مسوولان كشوري و لشكري گيلان، ‪۵۰۰‬ نفر از رزمندگان استانهاي كردستان، گلستان، مازندران و گيلان شركت داشتند.

دبير همايش هدف از برگزاري اين گردهمايي را بزرگداشت ياد و خاطره شهداي كردستان، حفظ و اشاعه فرهنگ شهادت و ايثارگري و توسل براي ادامه راه شهدا عنوان كرد.

استاندار كردستان نيز در سخناني ازاخلاص و فداكاري بسيجياني كه از همه چيز گذشتند و جان خود را فداي انقلاب اسلامي كردند، ياد كرد.

"اسماعيل نجار" گفت: اين فداكاري‌ها و خلوص امروز موجب تحول و پيشرفت شگرفي دراستان كردستان و بهبود زندگي مردم اين استان شده است.

وي افزود: آرامش، امنيت و پيشرفت اين استان مديون ايثارگريهاي رزمندگان و همچنين وفاداري مردم اين خطه به نظام است.

بخشهاي ديگري ازاين همايش به نمايش فيلم مستند حماسه عشق با مضمون تلاش ها و فداكاري‌هاي رزمندگان و شهدا و خاطره گويي توسط رزمندگان اختصاص داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرزند شهيد 7 مرداد 1388
استان كردستان سرزمين دلاوريها و دلاورمردان و حماسه سازان بزرگ و مملو از خاطرات رزمندگان اعم از مهاجرين وانصار است كه اين همايش ها نشان دهنده وفاداريها و ياد خاطرات دوستان و ياران صادق انقلاب است و اميد است كه همواره از اين همايش ها برگزار شود يكي از بهترين ياران انصار شهيد بزرگوار كيكاوس پيري از پاسداران و پيشمرگان مسلمان كرد است كه آوازه نامش براي كساني كه به كردستان بعنوان رزمنده سفر كرده باشند نامي آشناست كساني كه ياد و خاطره و يا عكسي از اين شهيد برزگوار به يادگار دارند برايمان ارسال فرمايند و در تكميل زندگي نامه اين بزرگوار با نام شخص ارسال كننده چاپ گردد جهت اطلاع از زندگي نامه اين مرد بزرگ وبلاگ به نام خود شهيد (شهيد كيكاوس پيري) كه تنها چكيده اي از زندگاني ايشان مي باشد وجود دارد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.